CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 27. september 2009

Leggetid

I kveld da vi kom hjem fra et møte så var begge jentene i superform (les: litt overtrøtt...) og ville vise seg fra sin beste side. Så da var det bare å finne frem kameraet og ta noen bilder :-)

Savannah slipper helst ikke kosesauen sin når hun først har fått tak...


mens Hedda er mer fokusert på vise frem katta :-)


Skal vi legge oss? Tru'kke det :-)


Hedda i superform!


Smilet sitter ganske løst på Savannah også.


Vel, etterhvert nærmer vi oss leggetid, men dalte humøret da? Nope!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi så artige bilder det var.. Og det er jo rent så en ser hvor MUSESTILLE det heeelt sikkert var da bildene ble tatt!
;-) fra JM

Hans Roar sa...

HEEELT musestille faktisk..... Nope...

Guro sa...

Jeg kom tilfeldigvis over bloggen deres da jeg søkte på "utbedringstillskudd" på google i dag. Av alle ting.. Nå har jeg brukt flere timer på å lese gjennom tiden etter at tvillingene ble født. Er så mye jeg kjenner meg igjen i, selv om mi snuppe var hele 1940 gram da hun ble født. Tror vi ble flyttet over til Sykehuset Levanger så og si samtidig som dere flyttet inn på nyfødtintensiven i Trondheim :)
Er helt enig med dere, de ansatte og avdelingen i Trondheim er bare helt supre!
Så store og fine tvillingene har blitt :)

Hans Roar sa...

Hei Guro! Søt jente du har fått deg ja, og moro blogg. Kan ikke si jeg husker så mye fra de første dagene etter fødselen når det gjelder ansikter på "medpasienter", så om vi evt har truffet hverandre i gangene der så kan jeg ikke si jeg husker det... Men, men. Fint at det går bra med Alma da!

baby growth
babies