CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 1. januar 2010

Godt Nytt År!

Da skriver vi 01.01.10 og et Nytt År har startet! Blir spennende å se hva dette året har å by på, både av gleder og utfordringer! Høsten var nok preget av få innlegg på denne bloggen, men sånn ble det bare. Tiden strekker ikke helt til, og mye annet har blitt prioritert foran oppdatering av bloggen. Jentene har blitt mye mer aktive også så det er ikke bare bare å sette seg ned for å skrive noe lenger. Og en ting kan jeg love: Det blir nok ikke bedre i året som kommer!! For får en bedre tid etterhvert som tiden går og jentene blir større? Nope. Tviler sterkt på det ja.

Har uansett funnet ut at vi fortsatt skal legge ut noen oppdatering fremover i året som kommer også. Noen bilder blir det vel også, selv om jeg ønsker å være forsiktig med å publisere for mange bilder av jentene på slike åpne fora. Kan jo veldig fort bli misbrukt. Men inntil videre så skal det dukke opp ett og annet bilde, samt en og annen oppdatering. Denne bloggen er jo faktisk svært godt besøkt selv om jeg ikke oppdaterer så ofte, noe som nesten forundrer meg. Takk til alle dere som er innom! Får litt bakoversveis noen ganger når jeg ser på besøkstallene. Over 17 tusen besøk det forrige året. Nesten 3 tusen unike besøkende! Ganske utrolig for en liten personlig blogg som dette så en stor TAKK!

Både jentene og vi foreldre vil takke alle lesere for året som har gått, og ønske hver og en

Godt Nytt År!

1 kommentarer:

Turid sa...

hei igjen!
Godt nytt år til dere også. jeg forstår godt at bloggen er godt besøkt. kan ikke la være å ta en titt. Det er så koselig å se at det går så bra med disse to "under barna." Mye å takke for.De er så herlige! Er glad for at dere fortsatt vil gi oss små glimt av dem inn i mellom. Turid

baby growth
babies