CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 23. mars 2009

Ja, hva skal jeg egentlig skrive på dette innlegget... Tror bildene sier mer enn ord :-)

Hedda har lært seg å blunke på kommando, samt å vise hvor sterk hun er. Kombiner de to egenskapene med et gummiansikt som beveger seg i alle mulige retninger, og en nystrikka tøff kosakk-lignende lue så får man dette resultatet :-)


Og Hedda gir seg ikke der. Trutmunn, dansing og hopping. Skal si dama var i form ikveld!


Savannah syntes egentlig at søsteren fikk litt mye oppmerksomhet. "Trenger ikke sånn derre lue jeg. Bare lek og le dere. Klarer meg selv jeg. Tror jeg... Jo, jeg VIL ha sånn lue også!!!" Litt furting på slutten av kvelden her altså...


For å toppe kvelden så må vi ha med et siste bilde av ville Hedda som virkelig tok over showet i kveld :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

For noen sjarmtroll!!! Hver på sin måte :-)
Stor nattaklem fra tante Irene

Anonym sa...

Så utrolig tøffe bilda. Ende nok i showbiz-bransjen hu der!

Anonym sa...

lets use some of that baby oil on your pussy sweetie, lube you good so I can get my fingers in your pu--y, mmmmmmmmmmmmmmm watch you kick and squeal while I get you wet then suck my fingers to taste your baby pus juices

baby growth
babies