CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 6. april 2008

Dag 134

Nok en kjempefin dag sammen med Hedda! Jeg hentet henne kl 08 imorges og vi leverte henne tilbake på sykehuset nå litt over kl 20. Kjempegodt å ha henne hjemme i hele 12 timer! Og i dag så smilte hun igjen! Våken og opplagt i armene på mamman så kom smilet ganske raskt. Og ikke bare smilte Hedda. Savannah smilte og lo til MEG også i dag!! Hun har helt klart blitt mer og mer en mamma-jente, mens Hedda er mer ei pappa-jente. Merkelige greier, men sånn er det bare :-)

Savannah hadde ellers på seg en body i dag som vel begynner å stille en del krav til meg, men... Får håpe hun ikke ypper til så mye bråk med det første i alle fall. Jeg trenger litt mer tid for at dette kanskje skal stemme...


Hedda fikk derimot på seg en HELT korrekt nattdrakt da hun ble levert på sykehuset :-) :-)


Helga er over og ei ny uke er rett rundt hjørnet. Ei uke hvor hovedsaken for oss vil være det fellesmøtet på sykhuset for å koordinere hjemreise for Hedda. Vi er veldig spente, og selv om en realistisk nok ikke kan forvente en umiddelbar løsning og hjemreise, så får vi bare håpe at dette møtet faktisk kan fremskynde prosessen. Men mer informasjon om dette kommer nok her på bloggen så raskt vi vet mer. Inntil videre: En god arbeidsuke til alle sammen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Det er så kjekt å se at dere har det bra når Hedda er heime. Godt at jentene smiler til dere. Håper virkelig det går i orden snart at Hedda får bo heime. Er glad for hver gang jeg ser at det kommer gode meldinger. Dere har vært utrolig flinke til å la oss ta del i gleder og sorger. Det er blitt slik at jeg må innom bloggen for å se om det er noe nytt når jeg er på nett. Så er du flink til å få fram de små tingene, på en koselig måte. Har ledd en del ganger p.g.a. av artige kommentarer. Det med svigersønner kan du glemme, du får ingen ting du skulle sagt likevel. Det er vilje i disse to sjarmtrollene og den vil de bruke når det kommer så langt. Turid

Anonym sa...

Så godt å se at det går bedre med Hedda når hun er heime.Får håpe det ordner seg så dere får henne heime snart.Har lastet ned mange av de fine bildene av smånuskene så jeg har de i tilfelle du slutter med denne bloggen snart.Men håper du fortsetter å skrive en god stund enno. Moro å følge med.
Klem fra Ruth.

baby growth
babies