CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 29. november 2008

Kakemannbakedag

"Når en pepperkakebaker baker pepperbakerkaker..." - ble sangen som kimet i huset i dag. Selv om det var kakemenner det gikk på. Vet ikke om det finnes noen sanger for små kakemannbakere. Jentene hadde fått hvert sitt kjevle av en fadder for litt siden, og de måtte jo testes!

- Hva skal jeg med denne mamma?? Spise denne maten med en sånn? Gi meg en skje istedet!!


- Æsj, det er klissete og sitter fast på fingrene! Bra vi har forkle Hedda.


- Å, er det sånn en skal holde den? For å gjøre... hva? Hvorfor? Kul dings...


- O hoi! Se her Savannah! Jeg har fått en sånn blank dings!! Den er mye tøffere enn den rosa saken!


- Jepp, jeg fikk en jeg også. Den er ikke så verst å tygge på. Tror det er en slags bitering. Kan formelig kjenne at tennene fosser frem når jeg tygger her.


Med litt ekstra bistand fra mamman så ble det da kakemenn tilslutt. Jentene fikk sølt til både kjevle, forkle, duken, gulvet, stolen, klærne.... "Når en pepperkakebaker baker pepperbakerkaker..."

2 kommentarer:

Helga sa...

Fantastisk! Godt å sjå at svigerdatter bli godt opplært! Dem e bere så utrule skjønn!!!!

Anonym sa...

Herregud, så nydelige de er! :)

baby growth
babies