CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 11. mars 2008

Kveldsoppdatering

En liten kort oppdatering kommer også i kveld. Tar nok natta snart nå, men noen ord om dagen er jo på sin plass. Det som er veldig positivt nå er at Hedda i alle fall ikke trenger mer oksygen. Hun har faktisk gått ned et par prosent med surstoff! Selv om et par prosent ikke er så mye, og selv om dette kan svinge fra dag til dag, og fra minutt til minutt, så er dette en observasjon som har vært likedan over hele dagen. Hun trenger altså LITT mindre oksygen nå enn hun gjorde for et par dager siden. HURRA!! Må ta med oss alle de små positive elementene vi finner, og dette er jo virkelig et stort punkt!


Savannah på sin side var til helsesøster og fikk sin første vaksine i dag. 3 måneders vaksinen. Skal si at det ikke var særlig populært :-( Men den verste gråten gikk ganske raskt over. Og selv om hun har vært litt mer utilpass i kveld så må vi si at dette gikk greit. To intramuskulære sprøyter på et par minutter er jo ikke hverdagskost, og for Savannah sin del så er det jo nå blitt over en måned siden siste stikket. Men som sagt så er hun i fin form nå.

I morgen skal vi alle sammen besøke Hedda fra morgenen av, så derfor tror jeg nok det blir kvelden på oss nå. Savannah hadde planer om å sove hele natta nå forstod jeg, så dette blir nok kjempebra. Godt med litt hvile!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen!
Så godt å se jentene sammen. Håper det går fort for Hedda å bli sjølforsynt med oksygen. Blir spennende å se. Er ikke ikke sikker på om jeg kommer på nett fra i morgen til over påske, så jeg må nytte anledningen til å ønske hele familien en velsignet påskehøytid. Vi får ynge med Leonard Gudmundsen: "Jeg vet ikke sikkert hvor korset ditt stod, men Jesus jeg vet jeg er kjøpt med ditt blod. Du hang der i stedet for meg" Hans seier er vår seier. Turid

Anonym sa...

Hei Eldbjørg og Hans Roar. Jeg fikk så lyst til å skrive en kommentar til dere.... Jeg har aldri truffet dere, men jeg tror dere kjenner/vet om min tante (Liv Haugbotn). Jeg skal besøke henne i påsken, så hun ba meg om å gå inn på nettstedet deres for å ta utskrift av noen av bildene som lå der. Det har jeg nå altså gjort. Det var morsomt å lese sidene, samtidig som det brakte meg 9 1/2 år tilbake i tid. i august-98 fødte jeg to tvillingjenter 2 mnd prematurt. Vi hadde mange "reiser" i berg og dalbane med ulike looper både av positiv og negativ art. Slike prosesser gjør en sterkere, mer ydmyk, sårbar men også utrolig lykkelig for de "små" tingene som blir så enormt store. I dag er jentene altså snart 10 år og ingen kan gjette at de måtte kjempe seg inn i vår verden! Hans Roar: Du har en utolig morsom og fengende måte å skrive på! Artig å lese. Takk for titten og lykke til videre!!!!
Vennlig hilsen
Målfrid Haugbotn Hagen

baby growth
babies