CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 28. juni 2008

Dag 215

I går ble Hedda så "tett" at vi valgte å sette et saltvannsklyster for å få opp litt. Kan virke som om den morsmelkerstatningen som vi forsøkte ble litt for tung og tett for henne. Men etter å ha fått ut litt avføring vha klysteret så virket hun mye mer fornøyd. Vi gikk derfor over til morsmelk med Duocal tilsetning i stedet for å se hvordan hun reagerer på dette. Og i dag har hun vært ved fin form. Ja, hun kaster fortsatt opp en del, men hun virker ikke så forstoppet og mye bedre tilpass. Gir fortsatt LoSec for at ikke oppkastet skal bli så surt, men vet ikke om det har noen innvirkning. Er veldig spent på tirsdagen da vi skal veie henne igjen. Håper i alle fall at hun ikke har gått ned i vekt. Men har hun heller ikke økt noe særlig så spørs det om legene begynner å vurdere tilfelle som akutt og får fremskyndet innleggingen av PEG/knapp. Vi håper i alle fall i det lengste siden vi klart mener at det hadde blitt bedre for Hedda.

2 kommentarer:

Helga sa...

Til mine kjære koner! Nå drar jeg snart på ferie, og gleder meg til å treffe dere igjen. Avstandsforhold er hardt, men nå er det bare 17 år og 9 mnd til jeg kan gifte meg med en av dere. Den andre skal få være brudepike..... Inntil da får vi ta vare på de små øyeblikkene når vi møtes.... Mange kjærlige tanker fra Elias snart 3 mnd.

Anonym sa...

Hei! Jeg kom tilfeldigvis inn på bloggen deres i dag, og etter hvert skjønte jeg at dere var de jeg og mange andre har bedt for! Så utrolig bra at det går så fint med tvillingene, de er virkelig skjønne! Lykke til videre!:)

baby growth
babies